Blogitaivas

Usko, toivo, bloggaus.

Saiko vihollinen riemuvoiton?

5 kommenttia

Viikon kohujupakan jälkipyykiksi jäi enemmän kysymyksiä kuin vastauksia. Kuka tämän skaban oikein voitti?

Pahaa pelkään, että voittajaksi julistetaan se, jota ei edes uskota olevan olemassa, mutta joka kuitenkin on päässyt kylvämään pelkoa ja hämmennystä. Mutta pelkoni osoittautukoon turhaksi!

Rukoilenkin, että opimme tästä jotain ja uskallamme nousta ylös julistamaan Raamatun koko evankeliumia, joka hoitaa koko ihmisen Jumalan rakkaudella. Siunaamaan meidät on kutsuttu! Jeesuksen, Voittajan nimessä.

Ja tällä blogilla ei kielletä lääkkeiden käyttöä, eikä lääkärillä käyntiä. Mutta ei kielletä myöskään Raamatun lupauksia. Tuntuu, että tämä lause täytyy kaiken varalta lisätä tähänkin, vähän niin kuin kahvilan kahvimukiin: varo ettet polta suutasi, kahvi voi olla kuumaa!

Mainokset

Kirjoittaja: H H Hilvo

pastor, who loves to preach and teach and pray, because God is so good

5 thoughts on “Saiko vihollinen riemuvoiton?

  1. En taivu antamaa yhtään voittoa pahalle. Taisteluahan tämä on ja ilmeistä on myös se että uhreja tulee mutta meidän on edelleen tehtävä oma osuutemme. Mietippä että suuri ihmisjoukko tallusteli maanantaihin asti vaivaamatta päätään koko asialla ja nyt kun Asia on lööpeissä, moni miettii että mitäs jos Pahuus onkin lähtöisin oikeasti Paholaisesta? Silloinhan on Jumalakin olemassa, Pitäsköhän mun tehdä jotain…

    Tykkää

  2. Koska Jumala on kaikkivaltias ja vihollinen voitettu uskon minäkin että ikävätkin asiat voivat saada hyvää aikaan. Voi näyttää siltä että paha voittaa, mutta ei se koskaan voita, ei koskaan – lopullisesti.

    Niin kuin Tapiokin tuossa toteaa ihmiset saattavat ruveta, sinänsä ikävänkin asian kautta, ajattelemaan mikä on totuus? Onko Jumala olemassa sittenkin ja olisiko syytä etsiä yhteyttä Häneen jos kerran pahakin on olemassa. Lapsellisen tuntuista puhetta minulta, mutta voihan tämä näinkin kääntyä. Pidetään me vaan huolta siitä että osoitamme rakkautta ja laupeutta toisiamme ja kaikkia kohtaan jotka sitä tarvitsevat ja kaipaavat.
    Eikä se todellakaan tarkoita sitä että antaisimme taistelulle ja pahalle periksi, päinvastoin tämä kaikki vahvistakoon meitä entistä enemmän korottamaan ristin voittoa!

    Tykkää

  3. Jostakin syystä minustakin tuntuu,että herätys on menossa ja Jumala tekee sitä vasemmankädentyötään.

    Minusta tässä olennaisinta on se, että jo vuosia nyt kyseessä oleva rukouspalvelija on vastannut siihen kaipuuseen, mikä ihmisillä on;tuhannet ihmiset ovat käyneet omien kipujensa kanssa hakemassa esirukouksesta ja lohtua ja rohkaisua ja uskon,että ovat myös sitä saaneet. Tästä tulisi nähdä se, että rukousta kaivataan ja halutaan ja toivotaan ja sitä tulisi olla tarjolla sekä opetuksena että palveluna. Raamattu kehoittamalla siihen kehoittaa.

    Jeesus on sanansa mukaan voittanut jo maailman ja siis tämänkin .

    Tykkää

Kommentoi

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s