Blogitaivas

Usko, toivo, bloggaus.

Nouse tekemään Jeesuksen tekoja

11 kommenttia

Ei tämä ole minun keksintöäni, itse Jeesus tästä puhui. Hän sanoi, Joh.14:12, että Häneen uskovat tekisivät samoja tekoja ja suurempiakin kuin mitä Hän teki. Onkohan tämä kohta jäänyt lukuohjelmassa väliin. Onko se liian suurta ollakseen totta? Ja silti se on Herramme lupaus, joka on syytä ottaa todesta, yhtä todesta kuin pienoisevankeliumi, Joh.3:16.

Jeesus teki ihmeitä Pyhän Hengen voimalla. Sama Henki on annettu uskoville, joten voimme hyvin olettaa, että sama voima vaikuttaa myös meissä ja samoja tekoja alkaa ilmetä kauttamme. Olemme Pyhän Temppeli, olemme siis liikkuvia rukoushuoneita, Jumalan kohtaamisen paikkoja. Mihin tahansa astumme, sinne viemme Jumalan kanssamme ja siellä alkaa toteutua Jumalan näköisiä tekoja.

Mikä mättää? Epäilymme, eihän nyt minusta, en minä mitenkään, ei pidä luulla itsetään liikoja. Ei tässä itsestään mitään luulla, vaan eletään Jeesuksen ohjeen mukaan Hänen Henkensä varassa. Ei Jeesus leikkiä laskenut sanoessaan nuo suuret sanansa. Hän on tosissaan. Meidän on helpompi mennä ihmisten luo kuIn ihmisten tulla kirkkoihimme. Tapaamme ihmisiä mennen tullen ja voimme ohimennen antaa heille siunauksia Herraltamme. Taivaasta tuulee kauttamme, tuulee raikkaasti, rakastavasti ja rauhoittavasti. Jumalan pikku temppelit marssivat joka suuntaan tekemään samaa, mitä Jeeus teki. Ja ihmiset saavat avun, löytävät Jumalan hyvyyden ja monet alkavat uskoa Jumalaan.

Lapsellista ajattelua, sanot! Niin onkin, lasten on Jumalan valtakunta! Lapset malttamattomasti jo odottavat, että pääsevät toteuttamaan Hyvän Paimenensa ääntä ja ovat valmiit ennakkoluulottomasti kokeilemaankin erilaisia asioita. Sellaisia ne lapset ovat, ne Jumalan lapset. Ja ilo täyttää heidän melensä.

Mainokset

Kirjoittaja: H H Hilvo

pastor, who loves to preach and teach and pray, because God is so good

11 thoughts on “Nouse tekemään Jeesuksen tekoja

  1. Olen jo pitkään aikaa puhunut samasta asiasta. Enkä vain puhunut, vaan laittanut käytäntöön. Ja moni muukin. Facebookissa on paljon rohkaisevia videoita, joita Jumalan pojat ovat alkaneet lataamaan, jotta moni muu menisi ja tekisi samoin. Todistukseni on: sairaita paranee ja riivaajia lähtee.

    Kirjoitan asiaan liittyvästä täällä ja julkaisen muiden ja pikkuhiljaa omiakin videoita.
    https://www.facebook.com/groups/YHWHREPHEKA/

    Keräilen aiheeseen liittyviä videoita tänne:

    Jatka veli Hilvo kirjoittamistasi. Ne ovat täyttä asiaa. Nyt on aika uskovien astua Jeesuksen jalanjälkiin voimassa ja rakkaudessa. Nyt on aika Jumalan lasten ymmärtää perintöioikeuksiensa laajuus ja Jeesuksen lunastustyön merkitys koko suuruudessaan.

    Tykkää

  2. Tässä lauantai-illalta Tampereelta.

    Yläselässä ollut kipu parani. Videon jälkeen kaveri innostui kovasti ja alkoi vieressä olleille todistaa kunka ei ole kipua enää selässä. Sain rukoilla ympärilläolevien puolesta. Toisella parani polvi ja hän antoi elämänsä Jeesukselle.

    Tällä miehellä oli tietyssä kohtaa selässä kipua. Jälkeenpäin kertoi, että se oli joku välilevyn surkastuma. Kipu katosi, eikä hän löytänyt sitä enää.

    Rukoilimme monien muidenkin puolesta. Kolmaskin selkä parani. Välittömiä parantumisia ei ole raportoitavaksi, mutta tiedän että seuraavien päivien aikana useampi alkaa ihmettelemään, että mihinkäs se kipu on kadonnut. Siinä kohtaa todistus Jeesuksesta pelastajana ja parantajana alkaa soimaan päässä toisella tapaa.

    Tykkää

    • Kiitos, Ville Nämä todistukset vahvistavat myös minun uskoani. Haluan oppia lisää ja kokea Jumalan ihmeitä rukousten kautta. Jeesus käski parantaa sairaat, ei vain rukoilla heidän puolestaan. On nousemassa uusi ja rohkea sukupolvi, joka lähtee näin toimimaan Jeesuksen ohjeen ja eskuvan mukaan. Ville, ollaan yhteyksissä keskenämme. Koen kommenttisi hyvin tärkeiksi. Heikki ( heikki.hilvo@gmail.com)

      Lähetetty iPadista

      Tykkää

      • Näitähän tapahtui myös 70-80 luvulla, silloin oli herätystä myös. Itse sain H:gin Lähetysseurakunnan kokouksessa, vastikään uskoon tulleena, profetian jossa sanottiin ”syntisten pelastuvan ja sairaitten paranevan” ja joitakin aikoja tämän jäkeen alkoi se herätys joka sittemmin tunnettiin Yli-Vainion aikana. Sain tuon profetian todistetusti. Vieressäni istui eräs sen aikaisista kuuluista evankelistoista ja hän vahvisti profetian sanomalla minusta ”hän sai profetian armolahjan”, silloin en olisi vielä sitä itse ymmärtänytkään.

        Ja silti. Kristusruumiissa on erilaisia jäseniä ja sen mukaan tehtäviä. Toiset tekevät ja – toiset – rukoilevat.
        Jumalan tiedossa yksin on se miksi en itse ole parantunut poliohalvauksestani, eikä se ainakaan uskosta eikä rukouksista ole ollut kiinni. Ei myöskään henkivalloista tai salasynnistä tms. Kaikesta on syytetty, mutta HERRA ON HYVÄ!!! Jumala itse Jeesuksessa Kristuksessa on vapauttanut minut hengellisesti kaikista taakoistani ja syytöksistä joita on ollut sekä lähimmäisilläni, uskon sisarilla ja veljillä, kuten itsellänikin parantumattomuuteni tähden. On suloista saada olla Jumalan työn alla ja tahdossa sellaisena kuin on.

        Minulla on hyvä ISÄ, kaikkivaltias taivaan ja maan ja kaiken olevaisen Luoja ja ylläpitäjä. HÄN on antanut minulle Elämän! Tämän puoleisen ja tuonpuoleisen ja sen lisäksi hän on rakastanut minut ehjäksi. Minä saan ylistämällä ylistää Häntä kaikesta mitä hän on!
        JA SIUNATA niitä jotka hän on valinnut toisiin tehtäviin.

        Herrani ja Jumalani, minä kiitän ja ylistän sinua nyt ja ikuisesti. Sinä tiedät että olet minulle rakas, ja minä tiedän että minä olen sinulle rakas! Kiitos Pyhä ja armollinen Jumala, Isä, Poika ja Pyhä Henki! Jumala siunatkoon kaikkia ihmisiä kaikkialla, parantakoon ruumiin ja sielun vaivoista ja ennen kaikkea herättäköön ihmiset uskomaan häneen jonka ikuinen nimi on ”MINÄ OLEN”! Hän pelastaa!

        Tykkää

  3. Ei lainkaan lapsellista,vaan hengellisesti aikuista puhetta. Uskonvarmuutta myös tässä mielessä saa rukoilla meille kaikille ja altista mieltä vain ryhtyä. Ehkä me liikaa luulemme,että Jumalalla on odotuksia/ rajoitteita meidän suhteemme,vaikka kaikkeen voima tulee vain Häneltä. Alttiuden Henkeä anomme.

    Tykkää

  4. Olen itse kokenut ihmeparantumisen, tosin se ei ollut missään rukouskokouksessa, vaan kotona. Rukoillessani illalla omassa sängyssä, ”tuuli” kävi lävitseni ja oireet katosivat. Seuraavana aamuna ilmoitin, että mä taisin parantua :D Minulla oli kasvain aivolisäkkeessä, joka aiheutti erittäin hankalia oireita, mm. jatkuvaa oksentelua ja käsittämätöntä väsymystä. Kasvaimen poissaolo todettiin samana viikonloppuna aivojen magneettikuvassa. Kohdallani kävi toteen ”etsikää ensin Taivasten valtakuntaa, niin kaikki muukin annetaan”, eli en enää tehnyt parantumisesta ykkösrukousaihetta, vaan rukoilin vain että Hänen hyvä tahtonsa tapahtuu, mikä se sitten olisikin.

    Tykkää

  5. Jee! Mahtavaa! Aamen!

    Tykkää

Kommentoi

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s